معرفی گیاهان دارویی

لبو

خواص لبو

به لطف اکسید نیتریک موجود در لبو, رگ های خونی شما عریض تر می شود و باعث جریان خون بیشتر می شود. خون بیشتر به معنای بدن سالم تر است!نیتریک اکسید به استراحت رگ های خونی شما کمک می کند و مطمئن می شود که اکسیژن بیشتری می تواند به ماهیچه ها و اندام های شما برسد. هرچه بافت بیشتر اکسیژن بگیرد, موثرتر است!مطالعات نشان داده اند که نوشیدن آب لبو می تواند فشار خون را کاهش دهد، در کمتر از شش ساعت!فیتوناتریشن های موجود در لبو به مبارزه با بیماری و عفونت و همچنین مقابله با تولید مواد سمی کمک خواهد کرد.نه تنها لبو حاوی آنتی اکسیدان های ضد سم است, بلکه فیبر طبیعی آن ها به سم زدایی بدن بسیار کمک می کند.فیبر سالم موجود در لبو برای دستگاه هاضمه شما شگفتی ساز است و باکتری های مفید را تغذیه کرده و پسماندهای مضر را تمیز می کند.لبو غنی از بتالین است، آنتی اکسیدانی که به مبارزه با التهاب می رود.هیچ نوع چربی در لبو وجود ندارد، بنابراین شما می توانید تا جایی که می خواهید لبو بخورید، بدون این که نگران افزایش وزن  باشید.آهن موجود در لبو توانایی بدن شما را برای تولید گلبول های قرمز خون افزایش خواهد داد در نتیجه اطمینان حاصل می شود که مواد مغذی و اکسیژن بیشتری در بدن شما حمل می شوند.اسید فولیک موجود در لبو می تواند به جلوگیری از بیماری های قلبی و نیز کمک به درمان بیماری های قلبی کنونی کمک کند.

نام لبو
نام علمی Beta vulgaris
logofooter.png
گیاهان دارویی Medicinal Plants ، گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی ماده ای هستند که جنبه دارویی دارند. این مواد دارویی که کمتر از ۱٪ وزن خشک کل گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی بسیار مفیدی برای موجودات زنده است.

پیام مدیر

سایت بانک اطلاعات جامع گیاهان دارویی به منظور ایجاد زمینه و بستر مفید برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به گیاهان دارویی ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 گیاهان دارویی. All Rights Reserved.

Search