معرفی گیاهان دارویی

بیلیمبی

خواص بیلیمبی

بیلیمبی دارای مزایای سلامتی فراوانی است .این میوه در سراسر جهان برای طعم ترشش محبوب است و همچنین به عنوان یک ادویه عالی در پخت و پز استفاده می شود.این میوه برای کاهش عطش و جلوگیری از گرمازدگی بسیار مفید است.میوه بیلیمبی دارای خاصیت ضد التهابی فراوانی است.این میوه برای درمان فشار خون بالا توصیه می شود و بسیار موثر است.آب میوه برای درمان سرفه به کار می رود.برای کاهش درد گلو از این میوه استفاده می شود.برای درمان رماتیسم قلبی بسیار مفید است.برای درمان آکنه مفید است.بیلیمبی اشتها آور بسیار خوبی است.میوه همچنین در متوقف کردن خونریزی مقعد.

نام بیلیمبی
نام علمی Averrhoa bilimbi
logofooter.png
گیاهان دارویی Medicinal Plants ، گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی ماده ای هستند که جنبه دارویی دارند. این مواد دارویی که کمتر از ۱٪ وزن خشک کل گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی بسیار مفیدی برای موجودات زنده است.

پیام مدیر

سایت بانک اطلاعات جامع گیاهان دارویی به منظور ایجاد زمینه و بستر مفید برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به گیاهان دارویی ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 گیاهان دارویی. All Rights Reserved.

Search