اخبار

احداث اولین بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه 13 تهران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار منطقه ١٣ با اشاره به طراحی ده‌ها پروژه در بوستان جنگلی سرخه حصار از اجرایی شدن پروژه احداث اولین «بازار گل و گیاه» در قالب قرار داد مشارکتی bolt پس از انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش دیدگاه برتر مدیریت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه با اشاره به واگذاری 624 هکتار از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار به شهرداری به مدت سی سال گفت: تفاهمنامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز شهر تهران در چارچوب تبصره ۱ ماده ۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها و مراتع کشور و مفاد ماده ۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران به امضا رسید. وی با اشاره به رویکرد این منطقه در تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران و طراحی پروژه‌هایی مطابق با مأموریت‌های محیط زیستی افزود:یکی از پروژه منطقه در بوستان جنگلی سرخه حصار، احداث اولین«بازار گل و گیاه» در این محدوده است. شهردار منطقه ١٣ با اشاره به فراخون عمومی و مناقصه مربوط به بازارگل و گیاه ادامه داد: پروژه بازار گل در زمینی به مساحت ١٠هزار متر مربع با زیر بنای ۵143 متر مربع احداث می‌شود.

logofooter.png
گیاهان دارویی Medicinal Plants ، گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی ماده ای هستند که جنبه دارویی دارند. این مواد دارویی که کمتر از ۱٪ وزن خشک کل گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی بسیار مفیدی برای موجودات زنده است.

پیام مدیر

سایت بانک اطلاعات جامع گیاهان دارویی به منظور ایجاد زمینه و بستر مفید برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به گیاهان دارویی ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 گیاهان دارویی. All Rights Reserved.

Search