اخبار

ارومیه میزبان همایش ملی زنجیره ارزش گیاهان دارویی و معطر

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین همایش ملی چالش های فرآوری زنجیره ارزش گیاهان دارویی و معطر ، بهمن ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

این همایش یک روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی، 25 بهمن ماه امسال با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی و دستگاه های اجرایی ذیربط توسط انجمن گیاهان دارویی ایران در ارومیه برگزار می شود.

تامین نهادهای تولید گیاهان دارویی و معطر، تولید گیاهان دارویی و معطر، فرآوری گیاهان دارویی و معطر به همراه بازاریابی گیاهان دارویی و معطر از محورهای این همایش ملی یک روزه است.

علاقمندان برای شرکت و ارسال در این همایش که به صورت مجازی برگزار می شود، می توانند آثار خود را تا 10 بهمن ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه همایش آذربایجان غربی – ارومیه بلوار شهید دستغیب کوی اورژانس ساختمان اداری موسسه آموزش عالی آفاق ارومیه ارسال کنند.

همچنین وب سایت همایش به آدرس www.medplant-chvalue.ir برای دسترسی به آخرین اطلاعات این همایش در دسترس خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

logofooter.png
گیاهان دارویی Medicinal Plants ، گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی ماده ای هستند که جنبه دارویی دارند. این مواد دارویی که کمتر از ۱٪ وزن خشک کل گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی بسیار مفیدی برای موجودات زنده است.

پیام مدیر

سایت بانک اطلاعات جامع گیاهان دارویی به منظور ایجاد زمینه و بستر مفید برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به گیاهان دارویی ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. همواره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 گیاهان دارویی. All Rights Reserved.

Search